קרעי: "נעביר את הרפורמה גם אם לא תהיה הסכמה"

    אסתי פלד No Comments on קרעי: "נעביר את הרפורמה גם אם לא תהיה הסכמה"

    שר התקשורת שלמה קרעי במהדורה המרכזית: "אנחנו בהחלט נחושים ומתכוונים לנסות להעביר חלקים מהרפורמה במושב הזה, גם אם לא תהיה הסכמה בסופו של דבר. ההפגנה שראינו בשבוע שעבר היא הצעד הראשון. מצביעי הימין הראו שהקול שלהם שווה לא פחות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "אנחנו במושב הקרוב מייצבים את הממשלה עם התקציב שיעבור בחודש הקרוב. מקווים שנגיע להסכמות רחבות על הרפורמה המשפטית. במקביל עובדים על שלל תכניות האחרות כגון חינוך חינם מגיל אפס. אנחנו לא רוצים לחיות במדינה שבה כל דאלים גבר. מנסים להגיע להסכמות, אבל מובילים את המדיניות שלנו".

    לדבריו: "אנחנו בהחלט נחושים ומתכוונים לנסות להעביר חלקים מהרפורמה במושב הזה, גם אם לא תהיה הסכמה בסופו של דבר. ההפגנה שראינו בשבוע שעבר היא הצעד הראשון. מצביעי הימין הראו שהקול שלהם שווה לא פחות מקולות בוחרי תל אביב".

    קרעי הוסיף: "אנחנו רוצים להפוך את המדינה ליותר דמוקרטית. יש כרסום בדמוקרטיה שנים האחרונות. בית המשפט הגיע למצב שהוא כל יכול ואין לו שום מגבלה".

    על דחיית חוק הגיוס: "הסיעות החרדיות שותפות אמת בקואליציה הזו וחלק מכל קבלת ההחלטות. אני לא חושב שיש היתכנות בכלל להעביר חוק כל כך משמעותי בשלושת השבועות הקרובים במקביל להעברת תקציב".



    0 תגובות